Jeśli chcesz gdzieś dojść,
najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł

Robert Kiyosaki
Piotr Komorowski

PIOTR KOMOROWSKI

PR | KOMUNIKACJA

Całą dotychczasową karierę związany z agencjami PR. Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) i Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).

Na co dzień zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych oraz opracowywaniem rozwiązań kreatywnych dla firm i marek. Doradza w zakresie budowania tożsamości brandów, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w obszarze komunikacji kryzysowej. Jest facylitatorem – projektuje i prowadzi warsztaty kreatywne i biznesowe. Współprowadził imprezę Cannes Lions Creative Meeting – coroczny przegląd najciekawszych casów marketingowych i PR.

Pracował m.in. dla takich marek jak: Seat, Volkswagen, Inter Motors, Komputronik, Tyskie, Wrigley, Echo Investments, PKO BP, San Leon Energy, Selgros i wielu innych.
Pokaż
dr Magdalena Bartczak

DR MAGDALENA BARTCZAK

MARKETING

Od niemal 20 lat zarządzam dużymi markami w tym: Morliny, Vitax, Massive, Grześki, Goplana, Familijne, Jeżyki, Akuku i kilka pomniejszych.

Nieustannie się uczę i rozwijam, a zdobytą wiedzą chętnie się dzielę, ponieważ równolegle z pracą zawodową prowadzę szereg  wykładów, szkoleń, ćwiczeń i warsztatów oraz publikuję artykuły z własnym spojrzeniem na współczesną rzeczywistość biznesową
Pokaż

JOANNA BORKOWICZ

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

W mediach od 1996 roku. Pracowała m.in. w Expressie Poznańskim, Gazecie Poznańskiej, Telewizji WTK oraz TVP w Poznaniu. Aktualnie także pracownik Polskiego Radia Poznań. Ukończyła seminarium producenckie organizowane przez Akademię Telewizyjną TVP S.A. oraz Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. Od 2006 roku samodzielnie opracowuje i prowadzi szkolenia z zakresu m.in.: komunikacji, obsługi klienta czy profesjonalnej reakcji na kryzys. Aktualnie Dyrektor Marketingu w Polskim Radiu w Poznaniu.

Przygotowywała do wystąpień publicznych i reakcji na kryzys w organizacji, m.in.: rzeczników prasowych podmiotów leczniczych, samorządów, banków, PKP, służb mundurowych (straż pożarna, straż miejska, policja, wojsko), instytucji finansowych oraz wielu prywatnych przedsiębiorstw m.in. z branży spożywczej, transportowej, metalurgicznej oraz lotniczej.

Wybrane firmy z którymi współpracowała: Nivea, Unilever, Lajkonik, Raben, etc.
Pokaż
Damian Szczepaniak

DAMIAN SZCZEPANIAK

LEAN MANAGMENT

W pracy trenerskiej wykorzystuje między innymi metody: Six Sigma Green i Black Belt, Lean Management, Lean Manufacturing (6S,TPM,SMED,VSM, Kanban, Mizumashi, Makigami, Poka-Yoke, OPL, balansowanie procesów, normowanie czasów pracy metodą MTM – Methods Time Measurement, w tym MTM-1, MTM-2, MTM-3), Lean Office, KAIZEN, TQM (mapowanie procesów biznesowych, zarządzanie projektami, problem solving 2.0, 8D, QRQC, normy ISO, TS, badanie satysfakcji klienta), marketing 3.0, Hoshin Kanri (budowanie misji, wizji, strategii oraz KPI), BSC, SPC, MSA, QFD, FMEA, APQP, PPAP, VDA, TWI (branża automotive), elementy logistyczne i tzw. „miękkie” standardy komunikacji (motywowanie, delegowanie, asertywność w tym rozmowy oceniające, akademia lidera, mistrza, brygadzisty, menadżera).

Wdrożenia projekty z zakresu produktywności, jakości, logistyki, marketingu, zarządzania i tworzenia biznesów.
Pokaż
dr Marcin Gołembski

DR MARCIN GOŁEMBSKI

ZARZĄDZANIE | KOMUNIKACJA

Współ – lider inicjatywy Wsparcie Decyzji, doktor nauk ekonomicznych – adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, od 12 lat trener, konsultant w zakresie strategii przedsiębiorstw, zarządzania zasobami ludzkimi, metod organizacji i zarządzania, przywództwa. Przeprowadził ponad 1500 godzin szkoleń, warsztatów, sesji coachingowych oraz doradztwa biznesowego dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Jest współtwórcą i kierownikiem elitarnych trenersko – menedżerskich studiów podyplomowych „Master of Business Training”, realizowanych na UE w Poznaniu.

Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznesowe klientów, zdobywał pełniąc funkcje kierownicze i zarządcze (m.in.. jako prezes zarządu, członek zarządu, członek rady nadzorczej) w przedsiębiorstwach działających zarówno w branży produkcyjnej jak i usługowej. Był współautorem programów szkoleniowych realizowanych w ramach ogólnopolskich projektów finansowanych przez UE. W procesie realizacji projektów doradczych i szkoleniowych łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych, realizowanych w ramach pracy dydaktyczno – naukowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Autor ponad 40 publikacji z zakresu zarządzania zamieszczanych w czasopismach branżowych oraz wydawnictwach naukowych w kraju i zagranicą.
Pokaż
dr Paweł Korpal

DR PAWEŁ KORPAL

JĘZYK ANGIELSKI

Wykładowca na Wydziale Anglistyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwent filologii angielskiej na tym samym wydziale. Od 7 lat pracuje jako tłumacz ustny i pisemny oraz uczy języka angielskiego. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kursów na różnych poziomach zaawansowania, o różnej tematyce i z grupami w różnym wieku, od dzieci po seniorów.

Nauczanie jest nie tylko jego pracą, ale również pasją, która pozwala mu się realizować. Stawia na komunikację, rozwijanie kreatywności ucznia i nauczanie praktycznych umiejętności językowych przydatnych w życiu codziennym.
Pokaż
Piotr Orlik

PIOTR ORLIK

PR | KOMUNIKACJA

Absolwent Europejskiej komunikacji społecznej w Kolegium Europejskim UAM i studiów podyplomowych w zakresie Public Relations.

Główny Specjalista ds. Komunikacji w SGB-Bank S.A. Na co dzień pracuje dla banku zrzeszającego 198 Banków Spółdzielczych SGB. Doradza, konsultuje, edukuje. Jest współtwórcą Forum Komunikacji i Marketingu dla Banków Spółdzielczych SGB. Pracuje przy kampaniach z m.in. Mastercard, czy First Data. Ponad 15 lat doświadczenia w komunikacji. Znawca mediów i planner kampanii wizerunkowych. Wcześniej pracował dla marek m.in. z sektora developerskiego, FMCG, general aviation i energetyka: Żabka Polska, Seat, Żubrówka, Jim Beam, Grants, Sky Share, EDP Renewables, Energa, jak i szeregu zagadnień B2B. Uwielbia StreetArt, komiksy i wszelkiego rodzaju gadżety zmieniające komunikację pomiędzy ludźmi.
Pokaż
Izabella Komorowska

IZABELLA KOMOROWSKA

BEZPIECZEŃSTWO

Ponad 10 000 przeszkolonych pracowników placówek edukacyjnych w ramach projektu Ministerstwa Edukacji Narodowej pt. „Bezpieczna Szkoła, Bezpieczna Przyszłość”. Zagadnienia z zakresu bezpieczeństwa.

Pokaż
Michał Zimny

MICHAŁ ZIMNY

SPRZEDAŻ

Nazywam się Michał Zimny i jestem praktykiem biznesu od 2003 roku. Ukończyłem studia magisterskie na Akademii Ekonomicznej na wydziale Ekonomia. Specjalizuję się w Kluczowych Wskaźnikach Efektywności (KPI) w braży Agrotechniczej. W Banku Fortis i BPH budowałem swoją wiedzę z zakresu Analizy finansowej oraz szeroko rozumianej Bankowości Korporacyjnej i produktów z nim związanych . Swoją przygodę z Rolnictwem rozpocząłem w 2009 roku w firmie DeLageLanden gdzie przez blisko dekadę odpowiadałem za koordynacje procesu sprzedaży pomiędzy Vendorem, a Dealerem oraz szkolenie działów handlowych w zakresie produktów finansowych. Ostatni okres spędziłem w AGCO, po stronie producenta maszyn rolniczych gdzie odpowiadałem za budowanie sieci oraz wdrażanie systemów szkoleń mających na celu ujednolicenie standardów.
Pokaż
Adrian Andrzejewski

ADRIAN ANDRZEJEWSKI

KOMUNIKACJA | BEZPIECZEŃSTWO

Absolwent studiów managerski MBA, trener, audytor i przedsiębiorca. Zawodowo interesuje się tematyką związaną z zaufaniem w biznesie, komunikacji i kreowaniu marki. Wierzy w ciągły rozwój dlatego nieprzerwanie od wielu lat zdobywa nowe kompetencje i doświadczenia. 

Zrealizował szkolenia, podczas których przeszkolił ponad 10 000 pracowników placówek edukacyjnych w ramach projektu Ministerstwa Edukacji Narodowej pt. „Bezpieczna Szkoła, Bezpieczna Przyszłość”.

Pokaż
Aleksander Rosa

ALEKSANDER ROSA

PR | WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

​Zawodowo interesuje się budowaniem wizerunku organizacji w przestrzeni wirtualnej oraz public affairs. Należy do grupy szczęśliwców, którzy w swojej pracy realizują prawdziwą pasję.

Doświadczenie zawodowe zdobył m.in. w agencji PR Edelman Polska, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną firm z działu healthcare. Związany był również z administracją państwową w obszarze informacji i promocji działań dotyczących wykorzystania funduszy Unii Europejskiej oraz wizerunku Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, a następnie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.

Absolwent politologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania i Administrowania Projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada certyfikat PRINCE2© oraz PMBOK© z zakresu zarządzania projektami.
Pokaż
Michał Staniek

mec. MICHAŁ STANIEK

PODATKI | FINANSE

Uprawnienia doradcy podatkowego zdobył w 2014 r. (nr wpisu 12642), w 2018 r. z wyróżnieniem ukończył aplikację radcowską i został wpisany na listę radców prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu (nr wpisu WR-3598). Doświadczenie zawodowe zdobywał w największych firmach doradczych działających na Dolnym Śląsku. Absolwent Uniwersytetu Opolskiego na kierunku Prawo oraz Socjologia. Doradza także w j. angielskim.

W swojej praktyce zawodowej zajmuje się bieżącym doradztwem, łącząc wiedzę z zakresu prawa podatkowego i gospodarczego. Jego doświadczenie w tym zakresie obejmuje m.in. wsparcie klientów w rozliczaniu transakcji z podmiotami działającymi w międzynarodowych grupach kapitałowych, w tym budowanie modeli transakcji zgodnych z przepisami o cenach transferowych oraz sporządzanie dokumentacji podatkowych wraz z analizami porównywalności.

Jego doświadczenie zawodowe obejmuje także udział w projektach z zakresu PIT, CIT oraz VAT. Na bieżąco doradza w kwestiach związanych z podatkiem u źródła oraz aktywnie wspiera przedsiębiorców w postępowaniach sądowych oraz w postępowaniach przed organami podatkowymi. Oprócz działalności doradczej prowadzi także szkolenia z obszaru prawa podatkowego. Autor komentarzy podatkowych w dzienniku Rzeczpospolita.

Wolny czas najchętniej spędza na górskich szlakach. Stara się systematycznie biegać, niezależnie od warunków pogodowych. Pasjonat boksu zawodowego. Interesuje się etymologią polskich przysłów i związków frazeologicznych.

Pokaż
Magdalena Staniek

mec. Magdalena Staniek

PRAWO | FINASNE

Członek Izby Adwokackiej we Wrocławiu (nr wpisu WRO/Adw/2192). Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego, aplikację adwokacką odbywała przy Okręgowej Radzie Adwokackiej we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy prawnika. W latach 2011-2018 r. pracowała w Kancelariach Prawnych na terenie województwa Opolskiego oraz Dolnośląskiego. Doradza także w języku angielskim.

W praktyce zawodowej zajmuje się bieżącym doradztwem dla firmy oraz osób prywatnych. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa cywilnego i gospodarczego, wielokrotnie prowadziła procesy dotyczące inwestycji budowlanych.

Jej doświadczenie zawodowe obejmuje także obsługę korporacyjną spółek prawa handlowego. Posiada bogate doświadczenie w sprawach z zakresu prawa rodzinnego oraz w dochodzeniu roszczeń odszkodowawczych.

 

Pokaż
Sygnet z Naszego logo

JOLITA TYLCZYŃSKA-BARCZAK

JĘZYK NIEMIECKI

Tłumacz medyczny i wykładowca specjalistycznego języka niemieckiego na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu branżowego języka obcego. Dzięki biegłej znajomość niemieckiego z zakresu fitoterapii, farmakologii, medycyny ogólnej itp. odnajduje się zarówno jako tłumacz specjalistycznych dokumentów m.in. dokumentacji szpitalnej, kart przebiegu choroby i leczenia itp., ale także od wielu lat pozostaje jednym z najbardziej docenianych przez studentów lektorom. Dodatkowo praca w Akademii Seniora pozwoliła jej nabyć umiejętności pracy nie tylko z młodym, ale także ze starszym słuchaczem. Najnowsze metody nauczania, perfekcyjne przygotowanie oraz znajomość ogólna i branżowa języka niemieckiego to jej główne wizytówki w pracy. Trener prezentacji w języku niemieckim.

Ponadto podczas kilkunastoletniej pracy jako tłumacz w firmie handlowej zajmującej się importem produktów chemicznych poznała także świetnie język biznesu.
Pokaż
Skip to content