Opis szkolenia
Jedną ze wspólnych cech łączących wszystkich ludzi, bez względu na ich miejsce zamieszkania i kulturę, z której się wywodzą jest potrzeba budowania relacji opartych o wzajemne zaufanie. Człowiek nie jest w stanie prawidłowo funkcjonować w społeczeństwie jeśli nie ma pewności, że może ufać ludziom w swoim najbliższym otoczeniu.
O tym jak działa mechanizm budowania zaufania w przypadku relacji marka – konsument dowiesz się na szkoleniu „Rola zaufania w budowaniu wizerunku marki”.
Korzyści
Świadomość
Spójność
Człowiek
Kilka słów o trenerze

Adrian Andrzejewski
Absolwent studiów Master of Business Administration, studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie Marketingowe oraz studiów podyplomowych Innowacyjne Zarządzanie Marką. Zajmuje się kreowaniem wizerunku marek od 2014 roku i ma na swoim koncie wiele projektów zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich.
W codziennej pracy wspiera marki w działaniach budujących ich pozycję rynkową. Zachęca do odważnych i kreatywnych działań pozwalających wyróżniać firmy na tle konkurentów. Doradza w zakresie budowania tożsamości marek, przygotowuje strategie marketingowe i komunikacji oraz zajmuje się wizualną stroną ich funkcjonowania jako grafik. Najbardziej we współpracy ceni sobie efekty zbudowanie w atmosferze dobrych relacji.
Jako szkoleniowiec przeprowadził ponad 1200 godzin szkoleniowych, w których przeszkolił około 8 tysięcy uczestników.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Do Ciebie!
Nie jest istotne czy prowadzisz własną firmę czy jesteś zatrudniony. Podczas szkolenia zdobędziesz wiedzę, która jest przydatna na każdym stanowisku i przede wszystkim w życiu prywatnym. Poznasz mechanizmy decydujące o tym czy jesteśmy postrzegani jako osoby godne zaufania, dowiesz się dlaczego traumatyczne doświadczenia zaburzają nasze poczucie zaufania oraz dlaczego zdobywanie klienta nie różni się prawie niczym od polowania na mamuty.
Podobne szkolenia

Skuteczne negocjacje
Negocjacje towarzyszą nam w codziennym życiu i determinują wiele decyzji i wyborów. W życiu zawodowym są nie mniej ważne, ponieważ od skutecznej komunikacji i umiejętności negocjacyjnych managera i pracowników zależy powodzenie współpracy wewnętrznej i zewnętrznej firmy, czyli jej byt i rozwój.

Tworzenie komunikacji marek w oparciu o BIG IDEA
Big Idea to fundament. Big Idea to myśl przewodnia. Na Big Idea budujemy całe działania kreatywne oraz komunikację. Big Idea to pierwszy krok, który przekształcamy w konkretne działania. Podczas szkolenia dowiesz się, że Big Idea się nie wymyśla tylko poszukuje, odkrywa i konstruuje.

Tworzenie architektury i strategii marki – czym marka ma być dla konsumenta?
W obecnej dobie niemal nieograniczonych możliwości komunikowania się ze sobą konsumentów tylko marki wyjątkowo dobrze korespondujące z ich potrzebami mają rację bytu rynkowego i szanse rozwoju.