Rola zaufania w budowaniu wizerunku marki

Opis szkolenia

W środku każdy z nas jest świadomy jak ważne jest w życiu codziennym zaufanie. Zasadniczo nie jesteśmy w stanie prawidłowo funkcjonować nie mając pewności, że otaczamy się osobami, którym ufamy i które ufają nam. Jednak jak przekłada się to na nasze firmy?

Czy jesteśmy świadomi, że mechanizm budowania zaufania działa bardzo podobnie w przypadku relacji osobistych jak i relacji z Twoją marką? Czy budując wizerunek swojej firmy pamiętasz, że zaufanie, którym obdarzają Cię klienci jest wymiernym wskaźnikiem Twojego potencjalnego sukcesu? Jak zbudować markę opierając ją o zaufanie?

Odpowiedź na te i wiele innych pytań znajdziesz w autorskim szkoleniu, podczas którego dowiesz się jak funkcjonuje zaufanie od strony neurobiologicznej, psychologicznej i społecznej oraz jak możesz wykorzystać tę wiedzę by stworzyć markę opartą o zaufanie.

Korzyści

Polowanie na mamuty

Podczas szkolenia pokażę Ci, że struktura, w której funkcjonujesz w pracy to tak na prawdę plemię. Ktoś jest wodzem, ktoś jest szamanem, są wojownicy i osoby dbające o zasoby na zapleczu. A łączy was jeden wspólny cel: upolowanie wielkiego zwierza. Pójdziesz polować z ludźmi, którym nie ufasz?

Konsekwencja

Są pewne szczególne cechy, które możemy przypisać do marek godnych zaufania. Jedną z nich jest konsekwencja w działaniu. Ufamy temu co znamy, co jest przewidywalne, co nam odpowiada i „patrzy w tym samym kierunku”. Jeśli Twoja marka zmienia filozofię co pół roku nie będzie postrzegana jako konsekwentna. Pozostałe cechy poznasz w trakcie szkolenia.

Człowiek

Zanim zaufamy marce poznajemy człowieka, który jest jej ambasadorem. Sprzedawca, prezes, dozorca – nie ma znaczenia jaką funkcję pełnisz w przedsiębiorstwie, jesteś fizycznym świadectwem wartości, które reprezentuje Twoja firma i jej marka. Naucz się jak budować zaufanie od wewnątrz organizacji, aby uwiarygodnić Twoją markę.

Kilka słów o trenerze

Adrian Andrzejewski

Adrian Andrzejewski

Absolwent studiów managerski MBA, trener, audytor i przedsiębiorca. Zawodowo interesuje się tematyką związaną z zaufaniem w biznesie, komunikacji i kreowaniu marki. Wierzy w ciągły rozwój dlatego nieprzerwanie od wielu lat zdobywa nowe kompetencje i doświadczenia.

Zrealizował szkolenia, podczas których przeszkolił ponad 10 000 pracowników placówek edukacyjnych w ramach projektu Ministerstwa Edukacji Narodowej pt. „Bezpieczna Szkoła, Bezpieczna Przyszłość”.

Skontaktuj się z nami

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Do Ciebie!

Nie jest istotne czy prowadzisz własną firmę czy jesteś zatrudniony. Podczas szkolenia zdobędziesz wiedzę, która jest przydatna na każdym stanowisku i przede wszystkim w życiu prywatnym. Poznasz mechanizmy decydujące o tym czy jesteśmy postrzegani jako osoby godne zaufania, dowiesz się dlaczego traumatyczne doświadczenia zaburzają nasze poczucie zaufania oraz dlaczego zdobywanie klienta nie różni się prawie niczym od polowania na mamuty. 

Podobne szkolenia

dr Magdalena Bartczak

Skuteczne negocjacje

Negocjacje towarzyszą nam w codziennym życiu i determinują wiele decyzji i wyborów. W życiu zawodowym są nie mniej ważne, ponieważ od skutecznej komunikacji i umiejętności negocjacyjnych managera i pracowników zależy powodzenie współpracy wewnętrznej i zewnętrznej firmy, czyli jej byt i rozwój.

Piotr Komorowski

Tworzenie komunikacji marek w oparciu o BIG IDEA

Big Idea to fundament. Big Idea to myśl przewodnia. Na Big Idea budujemy całe działania kreatywne oraz komunikację. Big Idea to pierwszy krok, który przekształcamy w konkretne działania. Podczas szkolenia dowiesz się, że Big Idea się nie wymyśla tylko poszukuje,  odkrywa i konstruuje. 

dr Magdalena Bartczak

Tworzenie architektury i strategii marki – czym marka ma być dla konsumenta?

W obecnej dobie niemal nieograniczonych możliwości komunikowania się ze sobą konsumentów tylko marki wyjątkowo dobrze korespondujące z ich potrzebami mają rację bytu rynkowego i szanse rozwoju.

Masz pytanie odnośnie szkolenia?

Skip to content