Opis szkolenia
Zarządzanie komunikacja kryzysową to jedna z najtrudniejszych dziedzin działań PR. Wymaga wiedzy, wyczucia oraz zdecydowania. Poprawnie przeprowadzona komunikacja kryzysowa, może zminimalizować szkody na wizerunku. Niepoprawnie lub nie przeprowadzona wcale – skutkuje niepowetowanymi stratami dla firmy lub nawet pogrzebać ją na zawsze.
W czasach, gdy każdy może być nadawcą komunikatu, a social media rozprzestrzeniają (często niesprawdzone) informacje znacznie szybciej niż media tradycyjne, umiejętności szybkiego reagowania na wizerunkowe zagrożenia jest ważniejsza kiedykolwiek.
Korzyści
Wiedza o kryzysie
Postępowanie kryzysowe
Opanowanie sytuacji
Kilka słów o trenerze
Piotr Komorowski
Całą dotychczasową karierę związany z agencjami PR. Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) i Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Na co dzień zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych oraz opracowywaniem rozwiązań kreatywnych dla firm i marek. Doradza w zakresie budowania tożsamości brandów, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w obszarze komunikacji kryzysowej. Jest facylitatorem – projektuje i prowadzi warsztaty kreatywne i biznesowe. Współprowadził imprezę Cannes Lions Creative Meeting – coroczny przegląd najciekawszych casów marketingowych i PR.
Pracował m.in. dla takich marek jak: Seat, Volkswagen, Inter Motors, Komputronik, Tyskie, Wrigley, Echo Investments, PKO BP, San Leon Energy, Selgros i wielu innych.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Przedsiębiorcy
Masz swoją firmę? Jako przedsiębiorca zajmujesz się wszystkim, łącznie z komunikacją? Dowiedz się jak właściwie kontaktować się z mediami i interesariuszami Twojej firmy, aby opanować jak najszybciej powstały kryzys.
Pracownicy działów marketing i PR
Pracujesz w działach zajmujących się komunikacją, ale nie czujesz się pewnie w stosunku do sytuacji trudnych i kryzysowych? Dowiedz się jak właściwie planować działania i komunikację w sytuacji kryzysu, aby zminimalizować jego skutki.
Podobne szkolenia
Tworzenie i efektywna komunikacja marek
Wiedza, którą zdobyliśmy kiedyś, w ramach nauki, dziś z dużym prawdopodobieństwem jest już nieaktualna. Dlatego musimy cały czas dbać o jej aktualizację. To w niej zakochują się konsumenci, ją wybierają „sercem” nawet gdy rozum mówi co innego.
Zaufanie w budowaniu wizerunku
W środku każdy z nas jest świadomy jak ważne jest w życiu codziennym zaufanie. Zasadniczo nie jesteśmy w stanie prawidłowo funkcjonować nie mając pewności, że otaczamy się osobami, którym ufamy i które ufają nam. Jednak jak przekłada się to na nasze firmy?
Tworzenie architektury i strategii marki – czym marka ma być dla konsumenta?
W obecnej dobie niemal nieograniczonych możliwości komunikowania się ze sobą konsumentów tylko marki wyjątkowo dobrze korespondujące z ich potrzebami mają rację bytu rynkowego i szanse rozwoju.