KOMUNIKACJA KRYZYSOWA - ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH

Opis szkolenia

Zarządzanie komunikacja kryzysową to jedna z najtrudniejszych dziedzin działań PR. Wymaga wiedzy, wyczucia oraz zdecydowania. Poprawnie przeprowadzona komunikacja kryzysowa, może zminimalizować szkody na wizerunku. Niepoprawnie lub nie przeprowadzona wcale – skutkuje niepowetowanymi stratami dla firmy lub nawet pogrzebać ją na zawsze.

W czasach, gdy każdy może być nadawcą komunikatu, a social media rozprzestrzeniają (często niesprawdzone) informacje znacznie szybciej niż media tradycyjne, umiejętności szybkiego reagowania na wizerunkowe zagrożenia jest ważniejsza kiedykolwiek.

Korzyści

Wiedza o kryzysie

Jakie są źródła kryzysu? Skąd poznać, że organizacja znalazła się w sytuacji kryzysowej? Jak odpowiednio zmagać się z nagłym zdarzeniem? W trakcie szkolenia dowiesz się kto i jak powinien komunikować się z mediami w kryzysie, dlaczego firmy powinny reagować na kryzys oraz jaka jest różnica pomiędzy kryzysem, a issue managment.

Postępowanie kryzysowe

Na szkoleniu dowiesz się jak powinny wyglądać pierwsze godziny od wystąpienia kryzysu. Przeprowadzisz analizę klasycznej sytuacji kryzysowej w ramach krzywej kryzysu oraz dowiesz się jakie jest 5 najważniejszych kroków, które należy podjąć w przypadku pojawienia się kryzysu w Twojej organizacji.

Opanowanie sytuacji

Umiejętność działania w kryzysie to nie tylko kwestia naturalnych predyspozycji. Najłatwiejszy kryzys, którego możemy doświadczyć to taki, na który jesteśmy przygotowani. W trakcie szkolenia dowiesz się jak przygotować procedury minimalizujące szkody w przypadku kryzysu oraz planować działania prewencyjne zapobiegające kryzysom.

Kilka słów o trenerze

Piotr Komorowski

Piotr Komorowski

Całą dotychczasową karierę związany z agencjami PR. Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) i Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).

Na co dzień zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych oraz opracowywaniem rozwiązań kreatywnych dla firm i marek. Doradza w zakresie budowania tożsamości brandów, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w obszarze komunikacji kryzysowej. Jest facylitatorem – projektuje i prowadzi warsztaty kreatywne i biznesowe. Współprowadził imprezę Cannes Lions Creative Meeting – coroczny przegląd najciekawszych casów marketingowych i PR.

Pracował m.in. dla takich marek jak: Seat, Volkswagen, Inter Motors, Komputronik, Tyskie, Wrigley, Echo Investments, PKO BP, San Leon Energy, Selgros i wielu innych.

Skontaktuj się z nami

Lub zadaj pytanie używając formularza na dole strony

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Przedsiębiorcy

Masz swoją firmę? Jako przedsiębiorca zajmujesz się wszystkim, łącznie z komunikacją? Dowiedz się jak właściwie kontaktować się z mediami i interesariuszami Twojej firmy, aby opanować jak najszybciej powstały kryzys.

Pracownicy działów marketing i PR

Pracujesz w działach zajmujących się komunikacją, ale nie czujesz się pewnie w stosunku do sytuacji trudnych i kryzysowych? Dowiedz się jak właściwie planować działania i komunikację w sytuacji kryzysu, aby zminimalizować jego skutki.

Podobne szkolenia

Piotr Komorowski

Tworzenie i efektywna komunikacja marek

Wiedza, którą zdobyliśmy kiedyś, w ramach nauki, dziś z dużym prawdopodobieństwem jest już nieaktualna. Dlatego musimy cały czas dbać o jej aktualizację. To w niej zakochują się konsumenci, ją wybierają „sercem” nawet gdy rozum mówi co innego.

Adrian Andrzejewski

Zaufanie w budowaniu wizerunku

W środku każdy z nas jest świadomy jak ważne jest w życiu codziennym zaufanie. Zasadniczo nie jesteśmy w stanie prawidłowo funkcjonować nie mając pewności, że otaczamy się osobami, którym ufamy i które ufają nam. Jednak jak przekłada się to na nasze firmy?

dr Magdalena Bartczak

Tworzenie architektury i strategii marki – czym marka ma być dla konsumenta?

W obecnej dobie niemal nieograniczonych możliwości komunikowania się ze sobą konsumentów tylko marki wyjątkowo dobrze korespondujące z ich potrzebami mają rację bytu rynkowego i szanse rozwoju.

Masz pytanie odnośnie szkolenia?