Zdolność, by uczyć się szybciej niż Twoi konkurenci,
może stanowić jedyny element przewagi​

Arie De Geus

Dlaczego warto się szkolić?

Być może powyższy cytat nie był Ci wcześniej znany, ale bardzo dobrze oddaje sedno sprawy. Świat pędzi, a my musimy za nim gonić i najszybsi z nas odniosą sukces. Jak być najszybszym? Inwestować w siebie i swoich pracowników.

Szkolenia to inwestycja

Według badań Saratoga HC Benchmarking  każda złotówka przeznaczona na szkolenie przynosi 156% zysku. Gdzie indziej otrzymasz 56% zwrotu z inwestycji i zadowolonych pracowników? 

Szkolenia podnoszą efektywność

Pracownicy, którzy regularnie podnoszą swoje kwalifikacje są bardziej zmotywowani do pracy i wdrażania nowej wiedzy. Zwiększa się przez to ich efektywność.

Szkolenia aktualizują wiedzę

Nasza wiedza ulega przedawnieniu. To co wiemy dzisiaj prawdopodobieństwem za rok będzie już nieaktualne. Dlatego musimy cały czas dbać o to, by być na bieżąco.

Szkolenia budują lojalność

Szkolenia są powodem, dla którego pracownicy przywiązują się do swojego miejsca pracy. Inwestując w pracowników, wysyłając ich na szkolenia, pokazujesz, że są dla Ciebie ważni.

Jesteśmy w trakcie tworzenia nowej oferty szkoleniowej

Zapoznaj się z nią poniżej!

Szkolenia PR

Brand building

Na szkoleniu dowiesz się jak budować markę i komunikować ją, by wspierała ona zwiększała wartość Twojej firmy i wspierała jej rozwój. 

Nowoczesne Public Relations

W trakcie szkolenia dowiesz się jak wyjść poza utarte schematy oraz dlaczego warto podejmować śmiałe i kreatywne działania wizerunkowe

Trendy

Naucz się badać swoich konsumentów oraz rozumieć insighty. Odkryj różnicę między trendami i mega trendami, a także tym jak wpływają na Twoją markę. 

Szkolenia marketing

Marketing produktu

Dowiedz się jak budować portfel produktów, jak produkty pozycjonować oraz zapobiec ich kanibalizacji. Naucz się właściwie tworzyć i eksponować ich funkcjonalności, zalety i korzyści.

Klient i konsument

Wejdź w głowę klienta i dowiedz się jak wyglądają procesy zakupowe od psychologicznej strony. Dowiedz się jakie znaczenie mają błędy poznawcze i jak je skutecznie wykorzystać.

Analiza marketingowa

Spójrz na marketing z szerszej i analitycznej perspektywy. Naucz się analizować pozycję i działania konkurentów, dowiedz się jak pozycjonować Twoją firmę na rynku oraz jak radzić sobie z podstawowymi narzędziami analizy strategicznej.

Szkolenia sprzedaż

Konstruowanie oferty

Stwórz skuteczną ofertę sprzedażową, która będzie odpowiadała potrzebom klienta. Naucz się konstruowania efektywnych przekazów sprzedażowych, które ułatwią dalsze pozyskiwanie klienta.

Efektywny sprzedawca

Pracuj nad swoją pozycją sprzedawcy i dowiedz się jak rozwijać cechy porządane w tym zawodzie. Przejdź przez warsztaty z negocjacji i przemówień by być jeszcze lepszym sprzedawcą.

H2H

Zacznij budować skuteczne handlowo relacje z klientami dzięki systemowy H2H. Dowiedz się jakim jesteś typem osobowości oraz jak dojrzale stosować narzędzia i techniki sprzedażowe w długofalowych relacjach.