Zdolność, by uczyć się szybciej niż Twoi konkurenci,
może stanowić jedyny element przewagi​

Arie De Geus

Dlaczego warto się szkolić?

Być może powyższy cytat nie był Ci wcześniej znany, ale bardzo dobrze oddaje sedno sprawy. Świat pędzi, a my musimy za nim gonić i najszybsi z nas odniosą sukces. Jak być najszybszym? Inwestować w siebie i swoich pracowników.

Szkolenia to inwestycja

Według badań Saratoga HC Benchmarking  każda złotówka przeznaczona na szkolenie przynosi 156% zysku. Gdzie indziej otrzymasz 56% zwrotu z inwestycji i zadowolonych pracowników? 

Szkolenia podnoszą efektywność

Pracownicy, którzy regularnie podnoszą swoje kwalifikacje są bardziej zmotywowani do pracy i wdrażania nowej wiedzy. Zwiększa się przez to ich efektywność.

Szkolenia aktualizują wiedzę

Nasza wiedza ulega przedawnieniu. To co wiemy dzisiaj prawdopodobieństwem za rok będzie już nieaktualne. Dlatego musimy cały czas dbać o to, by być na bieżąco.

Szkolenia budują lojalność

Szkolenia są powodem, dla którego pracownicy przywiązują się do swojego miejsca pracy. Inwestując w pracowników, wysyłając ich na szkolenia, pokazujesz, że są dla Ciebie ważni.

Skip to content